تعمیرات گوشی شیائومی

شرکت آکاموند با بهره گیری از بهترین متخصصان حال حاضر در  حوزه تعمیر گوشی شیائومی آماده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات را به شما ارائه دهد. بهره‌بردن از قطعات اصلی، تضمین آکاموند برای بهترین عملکرد موجود است.  آکاموند به ارائه دهنده خدمات پس از فروش گوشی شیائومی می‌تواند به شما کمک کند. با تکمیل فرم زیر و ثبت سفارش می توانید درخواست تعمیر گوشی شیائومی خود را برای ما ارسال کنید. 

تعمیرات گوشی شیائومی

فرم درخواست تعمیرات گوشی شیائومی

تعمیرات فوری شیائومی در آکاموند

_

واحد خدمات تعمیرات موبایل آکاموند برای تعمیرات گوشی‌‌های برند سامسونگ، شیائومی، ریلمی برنامه ویژه‌ای دارد. آکاموند به عنوان مرکز تعمیرات شیائومی علاوه‌بر ارائه گارانتی برای گوشی شما، برای مواردی که شامل گارانتی نمی‌شوند نیز خدمات مشاوره، عیب‌یابی و تعمیر را در ازای پرداخت هزینه انجام می‌دهد.

شما می‌توانید از طریق سایت آکاموند اقدام به ثبت نوبت کنید و سپس برای تعمیرات گوشی خود در بخش نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری به یکی از مراکز موجود در شهر یا استان خود مراجعه کرده و در ازای پرداخت مبلغی از بهترین خدمات تعمیر گوشی شیائومی بهره‌مند شوید.

یکی از ویژگی‌های مثبت مرکز تعمیرات شیائومی آکاموند تاکید بر ارائه بهترین کیفیت خدمات تعمیر در کمترین زمان ممکن است. امروزه با وجود مشغله زیاد و همچنین ساعات کاری شلوغ و طولانی مدت زمان کمی برای رسیدگی به چنین مسائلی باقی مانده است.

ویژگی خدمات تعمیر گوشی های شیائومی در آکاموند

حتی اگر گارانتی گوشی خود را از فروشگاهی غیر از آکاموند و شرکت‌های همکار آکاموند خریده باشید، باز هم متخصصین مجرب آکاموند در ازای پرداخت هزینه، تعمیرات تخصصی تلفن همراه شما را در اسرع وقت انجام داده و به شما از بابت اصل بودن تمامی قطعات استفاده‌شده در تعمیرات گوشی نیز اطمینان خاطر خواهند داد. در آکاموند تمام خدمات تعمیر گوشی‌ سامسونگ، شیائومی، اپل و دیگر برندهای بازار، یک هفته گارانتی تضمین تعمیرات دارند.

ویژگی های آکاموند
  • تضمین تعمیرات
  • بهره گیری از متخصصان مجرب
  • به کاربردن قطعات اصلی
  • عیب یابی سریع
  • گارانتی یک هفته ای
  • ارائه مشاوره تخصصی
  • هزینه مناسب
  • پشتیبانی از تمامی مدل‌های گوشی شیائومی

آکاموند کدام سری ‌های گوشی شیائومی را تعمیر می‌کند؟

مجموعه آکاموند به عنوان یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات در زمینه تعمیرات گوشی‌های موبایل این افتخار را دارد تا خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تمامی سری‌های گوشی‌های شیائومی را به شما کاربران گرامی ارائه دهد. این سری‌ها به صورت کامل در ادامه ذکر شده‌اند:

تعمیر گوشی شیائومی سری بلک شارک

تعمیرات گوشی‌ شیائومی سری Black Shark

آخرین سری از گوشی‌های شیائومی Black Shark نام دارد که عموماً کاربرد گیمینگ دارند و به این منظور ساخته می‌شوند. مجموعه آکاموند خدمات تعمیرات این سری از گوشی‌های شیائومی را نیز با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

تعمیر گوشی شیائومی سری پوکو

تعمیرات گوشی‌ شیائومی سری POCO

از دیگر سری گوشی‌های شیائومی می‌توان به سری POCO اشاره کرد که این سری هم نسبت به سری Xiaomi از قیمت کمتری برخوردار است. اگر به تعمیرات این سری از گوشی‌های شیائومی نیاز دارید، تیم متخصص آکاموند در خدمت شماست.

تعمیر گوشی شیائومی سری ردمی

تعمیرات گوشی‌ شیائومی سری Redmi

این سری از گوشی‌های برند شیائومی جزو گوشی‌های اقتصادی این برند محسوب می‌شوند و معمولاً قیمت پایین‌تری نسبت به سایر سری‌ها دارند. تیم آکاموند تعمیرات این سری از گوشی‌ها را نیز انجام می‌دهد.

تعمیر گوشی شیائومی سری نوت

تعمیرات گوشی‌ شیائومی سری Xiaomi (Mi)

سری Xiaomi یا همان Mi سابق، سری پرچمدار گوشی‌های شیائومی محسوب می‌شود. در صورتی که گوشی شما جزو این سری از گوشی‌های برند شیائومی محسوب می‌شود و دچار خرابی شده است، می‌توانید به مجموعه آکاموند بسپارید.

فرایند انجام تعمیرات گوشی شیائومی در آکاموند

_

افراد زیادی هستند که به دلیل قیمت بالا یا طولانی بودن روند تعمیرات ترجیح می‌دهند با ال سی دی شکسته به زندگی و کار روزمره خود ادامه دهند. نیاز مبرم و بی‌وقفه به تلفن همراه باعث شده نتوانید یک لحظه خودتان را بدون گوشی خود متصور شوید ما کاملاً به این موضوع و اهمیت انجام تعمیرات در کوتاه‌ترین مدت آگاه هستیم. به همین علت است که تلاش می‌کنیم همه فرایند تعمیر گوشی بدون افت کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام شود. علاوه‌بر این، ما در صدد آن هستیم تا نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی‌ را در تمام سطح کشور بگسترانیم تا بتوانیم به روند تعمیرات گوشی‌ها سرعت بیشتری ببخشیم.

در این بخش به بررسی روند ‌تعمیرات گوشی‌های شیائومی و سوالات رایج درباره گوشی‌های شیائومی بپردازیم.

عیب‌یابی و ‌تعمیرات گوشی‌‌های شیائومی

پس از خراب شدن و نیاز به ‌تعمیرات تخصصی گوشی شیائومی شما در ابتدا می‌توانید با توجه به نکاتی که در ادامه می‌گوییم بعضی موارد گوشی را چک کرده تا به طور کلی منشا ایراد به وجود آمده را بیابید. اما اگر راه حلی برای آن پیدا نکردید، بهتر است ابتدا وارد سایت آکاموند شده و نوبت خود را برای روزی که برایتان راحت‌تر است ثبت نمایید. ما آن تاریخ را برای رسیدگی به مشکل شما و ارائه مشاوره در نظر می‌گیریم و در آن تاریخ منتظر شما هستیم.

پس از آنکه تکنسین به بررسی و عیب‌یابی گوشی شما پرداخت و گوشی شیائومی شما ر ا از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بررسی کرد، می‌تواند به شما مشورت دهد که آیا تعمیر برایتان به صرفه‌تر است یا هزینه آن به حدی زیاد است که بهتر است به جای تعمیر موبایل شیائومی یک مدل جدیدتر را برای خود بخرید؟ این مسئله به تنهایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیند خدمات تعمیر گوشی شیائومی شماست. چراکه عیب‌یابی و تشخیص غلط مشکل ممکن است هزینه‌هایتان را دوچندان کند. بنابراین بهترین کار این است که از همان اول گوشی را نزد یک تعمیرکار حرفه‌ای ببرید و یا به یک شرکت معتبر در این زمینه برسانید.

حالا اگر شما از تکنسین بخواهید که تعمیرات موبایل شیائومی را شروع کند فرآیند تعمیر گوشی آغاز می‌شود. ممکن است این خرابی و یا مشکل یک مورد نرم افزاری باشد. آن‌گاه احتمالا تعمیر گوشی شیائومی شما هزینه و زمان زیادی را به خود نگیرد و با اقداماتی همچون آپدیت سیستم عامل، ریست فکتوری، ویروس کشی، اصلاح تنظیمات و… می‌تواند مشکل را حل کند. اما اگر گوشی شما دچار یک مشکل سخت‌افزاری شده باشد، باید مشکل به‌وجود آمده را از دیدگاه سخت‌افزاری برطرف کرد. البته مشکلات سخت افزاری نیز درجه‌بندی دارند و گاهی اوقات این مشکلات حادتر و بزرگ‌تر است؛ اما گاهی اوقات با یک تعویض باتری گوشی شما تعمیر می‌شود. در هر صورت، متخصصین آکاموند اقدام به تعویض قطعه یا تعمیر گوشی شیائومی شما می‌کنند.

هزینه تعمیرات گوشی هوشمند شیائومی چقدر است؟

هیچ شرکت و یا متخصصی نمی‌تواند نرخی معین برای هزینه تعمیر گوشی شیائومی مشخص کند. چرا که فقط در مرحله عیب‌یابی است که میزان خرابی گوشی و قیمت آن مشخص می‌شود. اما به طور کلی می‌توان گفت این هزینه به عواملی همچون میزان خرابی یا ضرب‌دیدگی گوشی شیائومی، قطعه‌ای که دچار مشکل شده و زمانی که تکنسین بر روی تعمیر آن می‌گذارد بستگی نسبی دارد.

بهترین کار، دریافت مشاوره از شخص تکنسین است. چرا که با بررسی متخصص آکاموند مشکل اصلی پیدا خواهد شد. در ضمن به‌خاطر داشته باشید ثبت نوبت و دریافت مشاوره هزینه‌ای را برای شما به وجود نخواهد آورد.

این نکته را هم بدانید که در حین دریافت مشاوره رایگان و تخصصی، به صورت کامل از هزینه تعمیر گوشی شیائومی خود مطلع خواهید شد و در صورت تمایل کاملاً آگاهانه نسبت به تعمیر آن در مجموعه آکاموند اقدام خواهید کرد. به این ترتیب برای تعمیر یا تعویض قطعات گوشی خود یک انتخاب مطمئن و هوشمندانه خواهید داشت.

هزینه تعمیرات گوشی شیائومی

آیا تعمیر گوشی شیائومی توسط تعمیرکاران منجر به ابطال گارانتی می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت اگر مشکل به وجود آمده توسط اشخاصی باشد که مورد تایید شرکت آکاموند نباشند، گارانتی گوشی آکاموند مسئولیتی در برابر آن مشکل ندارد. هنگام بروز مشکلی در گوشی شما بهترین راه استفاده از گارانتی محصول است. اما اگر مشکل شما مشمول گارانتی نمی‌شود بهترین راه سپردن گوشی شیائومیتان به یک مرکز خدمات مطمئن همچون آکاموند است.

تعمیرات سخت افزاری گوشی شیائومی

قبل از این که وارد بحث تعمیرات سخت افزاری گوشی شیائومی شویم، بهتر است با مفهوم سخت افزار آشنا شویم. سخت افزار به قسمت‌هایی از گوشی گفته می‌شود که به صورت فیزیکی قابل لمس هستند و امکان دارد به صورت فیزیکی صدمه ببینند. به عنوان مثال احتمال دارد شکسته شوند، ترک بردارند یا به اصطلاح بسوزند. اگر بخواهیم چندین مورد از سخت افزارهای گوشی را نام ببریم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • صفحه نمایش
  • پردازنده
  • دوربین
  • باتری
  • حافظه داخلی

چنانچه هر کدام از این قطعات در گوشی شما دچار خرابی شوند، نیاز به تعویض یا تعمیر آن‌ها خواهید داشت. اگر در گوشی خود با چنین مشکلاتی مواجه هستید، می‌توانید با سپردن آن به دست واحد تعمیرات سخت افزاری گوشی شیائومی خیال خود را از بابت حل شدن کامل آن‌ها راحت کنید. در ادامه به چندین مورد از مهم‌ترین مشکلاتی که با تعمیرات سخت افزاری گوشی مرتبط هستند، می‌پردازیم:

تعمیر صفحه نمایش گوشی شیائومی

یکی از قطعات گوشی که به صورت دائمی در تماس با محیط بیرون قرار دارد و احتمال آسیب دیدن آن بالاست، صفحه نمایش است. خطراتی مثل افتادن اجسام سنگین روی آن، پرت شدن از بلندی، تماس با مایعات و … این قطعه را تهدید می‌کنند. چنانچه صفحه نمایش گوشی شما در اثر این موارد یا به دلایل دیگری خراب شده باشد، می‌توانید با ثبت سفارش تعمیر در همین صفحه در عرض چند روز و با مناسب‌ترین قیمت این مشکل را رفع کنید.

صفحه نمایش گوشی‌های امروزی به نحوی ساخته شده‌اند که ال سی دی گوشی با تاچ ادغام شده است و اگر یکی از این دو قطعه آسیب ببیند، چاره‌ای جز تعویض هر دو قطعه نخواهید داشت. البته این کار به دلیل حساسیت بالا و نیاز به استفاده از تجهیزات تخصصی باید توسط تعمیرکاران متخصص صورت گیرد و نمی‌توانید آن را به تنهایی انجام دهید.

تعمیرات گوشی شیائومی - افتادن سایه روی نمایشگر

تعمیر باتری گوشی شیائومی

باتری یکی از حساس‌ترین قطعات گوشی است که خرابی آن باعث می‌شود تمامی کارهای گوشی با مشکل جدی مواجه شوند. این مسئله باعث می‌شود کاربران نتوانند از گوشی خود به صورت بهینه استفاده کنند. تیم آکاموند افتخار دارد با استفاده از ابزارهای پیشرفته و مدرن و با به‌کارگیری نیروهای متخصص خدمات مورد نیاز شما را در زمینه تعمیر باتری گوشی در سریع‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین هزینه بر عهده بگیرد.

همانطور که گفته شد، باتری قطعه حساسی است و خراب شدن آن علاوه بر این که باعث می‌شود انرژی مورد نیاز گوشی تامین نشود، احتمالاً در طول زمان باعث خرابی دیگر قطعات هم می‌شود.

از طرفی در گوشی‌های نسل جدید باتری به صورت مجزا روی گوشی قرار نمی‌گیرد و روی سطح پشتی آن پرس می‌شود؛ به همین دلیل است که در صورت بروز مشکلاتی در این زمینه، باید تعمیر باتری موبایل را به دست متخصصان این زمینه بسپارید.

تعمیر باتری گوشی شیائومی

تعمیر پورت شارژ گوشی شیائومی

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده است که موقع شارژ کردن گوشی خود با مشکل قطع و وصل شدن جریان برق مواجه شده باشید. حتی این احتمال وجود دارد که جریان برق کلاً به گوشی منتقل نشود. یکی از دلایلی که ممکن است باعث این بروز این مشکل شود، خراب بودن پورت شارژ است. اگر با مشکل شارژ نشدن گوشی خود مواجه هستید، همین حالا سفارش تعمیر گوشیتان را به صورت رایگان در همین صفحه ثبت کنید تا مشاوره تخصصی کارشناسان ما را در این باره دریافت کنید.

تعمیرات گوشی شیائومی- خالی شدن باتری

تعمیر منبع تغذیه (IC) گوشی شیائومی

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که برای خاموش شدن ناگهانی گوشی موبایل وجود دارد، خراب بودن منبع تغذیه گوشی یا همان IC است. اگر تا به حال برای شما هم پیش آمده است که گوشیتان به یکباره خاموش شود و دیگر روشن نشود، به احتمال زیاد مشکل از خراب بودن منبع تغذیه گوشی است. مجموعه آکاموند سرویس تعمیرات این قطعه را به صورت کاملاً تخصصی و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

تعمیر گوشی شیائومی - توقف برنامه در اینستاگرام

تعمیرات نرم افزاری گوشی شیائومی

بهتر است در این بخش هم قبل از ورود به بحث تعمیرات نرم افزاری گوشی شیائومی ابتدا نگاهی به تعریف نرم افزار بیندازیم. بخش‌های نرم افزاری گوشی دقیقاً مقابل سخت افزار می‌گیرند. نرم افزار گوشی شامل سیستم عامل، برنامه‌های سیستمی و کاربردی و چنین مواردی می‌شود که وظیفه دریافت دستورات و اجرای آن‌ها را بر عهده دارند. اگر در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستید، می‌توانید رفع این مشکلات را به مجموعه حرفه‌ای آکاموند بسپارید.

برخی از مهم‌ترین تعمیرات نرم افزاری گوشی شیائومی در مجموعه آکاموند عبارتند از:

  • رفع مشکل آنتن‌دهی گوشی شیائومی
  • سرویس نرم افزاری اسپیکرهای گوشی
  • برطرف کردن ارورهای مختلف گوشی
  • ریکاوری فایل‌های مختلف حذف‌شده از حافظه گوشی
  • حل مشکل وای فای موبایل
  • حل مشکل ویروسی شدن گوشی
  • حل مشکل سوت کشیدن موبایل
  • حل مشکل نویز در صدای تماس‌ها
  • حل مشکل کند کار کردن گوشی
  • و …

جمع‌بندی پایانی

تعمیر گوشی شیائومی یکی از چندین و چند خدمات آکاموند است که شامل گارانتی و خدمات تعمیرات گوشی‌ها می‌شود. شما می‌توانید از طریق سایت آکاموند به سادگی از تمامی خدمات رایگان و غیر رایگان آکاموند استفاده کنید. دسترسی آسان، کیفیت بالای خدمات و سرعت بالا در ارائه خدمات همگی از ارزش‌های ما هستند.

سوالات متداول

کافیست در وبسایت آکاموند نوبت خود را به‌صورت رایگان ثبت کرده و در روز و ساعت تعیین‌شده به ما مراجعه نمایید تا خدمات تعمیرات گوشی شیائومی شما را انجام دهیم.