تعمیرات گوشی سامسونگ

شرکت آکاموند با داشتن تجربه‌های فراوان در امر تعمیرات و خدمات پس از فروش گوشی‌های سامسونگ، تمام تلاش خود را به‌ کار گرفته تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر گوشی‌های سامسونگ را با استفاده از قطعات اصلی و توسط افراد متخصص و مجرب به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. آکاموند به ارائه دهنده خدمات پس از فروش گوشی سامسونگ می‌تواند به شما کمک کند. با تکمیل فرم زیر و ثبت سفارش می توانید درخواست تعمیر گوشی سامسونگ خود را برای ما ارسال کنید. 

تعمیرات گوشی سامسونگ

فرم درخواست تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ  در آکاموند

_

گوشی‌های سامسونگ به دلیل تخصصی بودن و پیشرفته بودن، برای تعمیر نیاز به یک تعمیرکار با تجربه دارند که ابتدا اطلاعات و آموزش‌های خود را در این زمینه به‌روز نگه‌داشته و همینطور بتواند در کم‌ترین زمان و به صورت خیلی دقیق عیب دستگاه را تشخیص بدهد و در آخر مشکل تشخیص داده شده را به بهترین نحو ممکن رفع نماید.

در شرکت آکاموند ابتدا با بررسی‌های دقیق، گوشی عیب‌یابی شده و سپس تعمیر موبایل سامسونگ توسط متخصصان این شرکت و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام می‌شود. هزینه تعمیر گوشی سامسونگ نیز بعد از تشخیص کارشناسان و بسته به نوع آسیب‌دیدگی گوشی تعیین شده و مناسب با تعرفه‌ی اتحادیه اخذ می‌گردد. این شرکت برای جلب بیشتر اعتماد شما مشتریان عزیز، تمامی خدمات تعمیر گوشی خود را به مدت یک هفته گارانتی کرده است.

شرکت آکاموند با داشتن کارشناسان مجرب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با انواع خدمات و تعمیرات موبایل سامسونگ می‌باشد. مجموعه آکاموند دارای متخصصین بسیار مجرب در زمینه تعمیرات گوشی‌های شیائومی، سامسونگ و ریلمی دارد. برای ارتباط با کارشناسان آکاموند می‌توانید با شماره موجود در سایت تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

ویژگی های خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ

شرکت آکاموند به منظور جلب رضایت شما مشتریان عزیز و همینطور پایبندی به اصل مشتری ‌مداری خدمات تعمیر سامسونگ را تحت ویژگی‌هایی همچون، استفاده از قطعات اصلی، تضمین تعمیرات و بهره‌گیری از متخصصان مجرب و خبره در این زمینه، ارائه می‌دهد. تمام خدمات تعمیر آکاموند تحت گارانتی انجام می‌شود، به این صورت که اگر در مدت مشخصی گوشی سامسونگ شما دوباره از همان بخشی که تعمیر شده دچار مشکل شود، بار دوم تعمیرات به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود. با این تفاسیر و وجود چنین ویژگی‌هایی دیگر دغدغه‌ای برای خدمات تعمیر ندارید و می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی سامسونگ خود را به شرکت آکاموند بسپارید.

ویژگی‌های آکاموند
  • تضمین تعمیرات
  • بهره گیری از متخصصان مجرب
  • به کاربردن قطعات اصلی
  • عیب یابی سریع
  • گارانتی یک هفته ای
  • ارائه مشاوره تخصصی
  • هزینه مناسب
  • پشتیبانی از تمامی مدل‌های گوشی سامسونگ

آکاموند کدام سری ‌های گوشی سامسونگ را تعمیر می‌کند؟

مجموعه آکاموند به عنوان یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات در زمینه تعمیرات گوشی‌های موبایل این افتخار را دارد تا خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری تمامی سری‌های گوشی‌های سامسونگ را به شما کاربران گرامی ارائه دهد. این سری‌ها به صورت کامل در ادامه ذکر شده‌اند:

تعمیرات گوشی سامسونگ سری z

تعمیرات گوشی سامسونگ سری Z

شاید ناآشناترین سری گوشی‌های سامسونگ برای عموم مردم همین سری Z باشد. گوشی‌های سری Z دستگاه‌هایی هستند که طراحی تاشو دارند و فقط برای چند سال است که تولید و عرضه آن‌ها آغاز شده است. این گوشی‌ها هنوز در ابتدای راه خود هستند و مطمئناً راه درازی برای پیشرفت خواهند داشت. برای تعمیر این سری از گوشی‌های سامسونگ نیز می‌توانید به مجموعه آکاموند مراجعه کنید.

تعمیرات گوشی ساموسنگ سری s

تعمیرات گوشی سامسونگ سری S

در انتها می‌رسیم به سری S و شاید مهم‌ترین سری گوشی‌های سامسونگ. گوشی‌های سری S به عنوان پرچمدارهای سامسونگ شناخته می‌شوند؛ به همین دلیل این کمپانی کره‌ای تمام تکنولوژی‌های جدید خود را در این گوشی‌ها عرضه می‌کند. واحد تعمیرات موبایل سامسونگ سری S و سایر سری‌ها در مجموعه آکاموند تعمیر قطعات مختلف این گوشی‌ها را نیز بر عهده می‌گیرد.

تعمیرات گوشی سامسونگ سری a

تعمیرات گوشی سامسونگ سری A

شاید ناآشناترین سری گوشی‌های سامسونگ برای عموم مردم همین سری Z باشد. گوشی‌های سری Z دستگاه‌هایی هستند که طراحی تاشو دارند و فقط برای چند سال است که تولید و عرضه آن‌ها آغاز شده است. این گوشی‌ها هنوز در ابتدای راه خود هستند و مطمئناً راه درازی برای پیشرفت خواهند داشت. برای تعمیر این سری از گوشی‌های سامسونگ نیز می‌توانید به مجموعه آکاموند مراجعه کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ سری m

تعمیرات گوشی سامسونگ سری M

این نسل از کهکشانی‌های سامسونگ هم جزو گوشی‌های میان‌رده به حساب می‌آیند اما تنوع مدل کمتری نسبت به سری A دارند. برند سامسونگ در این سری بیشترین تمرکز خود را روی صفحه نمایش و باتری گذاشته است. اگر گوشی از این سری دارید که دچار خرابی شده است، واحد تعمیرات موبایل سامسونگ آکاموند برای ارائه خدمات در زمینه تعمیرات در خدمت شماست.

تعمیرات گوشی سامسونگ سری f

تعمیرات گوشی سامسونگ سری NOTE

سری نوت یکی از سری‌های برند سامسونگ به شمار می‌رفت که برای سالیان طولانی در کنار سری S پرچمداری برند سامسونگ را بر عهده داشتند. اما در سال‌های اخیر این کمپانی اعلام کرد که تولید گوشی‌های سری Note متوقف شده است و دیگر ادامه نخواهد داشت. در همین راستا دیدیم که طراحی و قابلیت‌های سری Note و S در گوشی S22 Ultra با همدیگر ادغام شده بودند.

تعمیرات گوشی سامسونگ سری j

تعمیرات گوشی سامسونگ سری J

شاید قدیمی‌ترین سری گوشی‌های سامسونگ برای مردم سری J باشد. گوشی‌های سری J دستگاه‌هایی هستند که طراحی تاشو دارند و فقط برای چند سال است که تولید و عرضه آن‌ها آغاز شده است. این گوشی‌ها هنوز در ابتدای راه خود هستند و مطمئناً راه درازی برای پیشرفت خواهند داشت. برای تعمیر گوشی‌های سامسونگ نیز می‌توانید به مجموعه آکاموند مراجعه کنید.

خدمات آکاموند برای تعمیر گوشی‌های سامسونگ

_

آکاموند خدمات تعمیر خود را برای گوشی‌های سامسونگ در دو بخش تعمیر سخت‌افزار و نرم‌افزار ارائه می‌دهد. در ادامه یک لیست همراه با توضیحاتی از معروف‌ترین مشکلات گوشی‌های سامسونگ برای اطلاع بیشتر شما و نوع خدماتی که ما برای تعمیر گوشی سامسونگ شما انجام می‌دهیم، ارائه شده است.

تعمیرات سخت‌افزاری گوشی سامسونگ

تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ به‌خصوص اگر در زمینه سخت‌افزاری باشد، نیازمند مهارت و دقت بالایی است. رفع مشکلات سخت‌افزاری نیازمند تخصص بالا و استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت است. مخصوصاً در گوشی‌های سری جدید و پرچمدار سامسونگ که با فناوری‌های پیچیده ساخته شده‌اند، اگر تعمیرات آن‌ها با دقت و مهارت بالایی انجام نشود، در این صورت گوشی دچار مشکلات ماندگارتری خواهد شد. از جمله مشکلات سخت‌افزاری که بیشتر در گوشی‌های سامسونگ دیده شده شامل موارد زیر است.

تعمیر شکستگی ال سی دی گوشی سامسونگ

ال سی دی گوشی ممکن است به دلایل مختلفی همچون برخورد گوشی با زمین و یا افتادن جسمی سنگین یا تیز بر روی صفحه گوشی رخ بدهد. این مشکل افراد بسیار زیادی را درگیر کرده است. زمانی که ال سی دی و تاچ آسیب می‌بیند، دیگر استفاده از این گوشی غیر ممکن است و سریعاً می‌بایست در جهت رفع این مشکل اقدام کنید.

این نکته را به یاد داشته باشید، زمانی ال سی دی گوشی شما مثل قبل باکیفیت عمل می‌کند که اولاً در روند تعویض آن از ال سی دی اصل و اورجینال استفاده شود، ثانیاً این کار توسط یک فرد ماهر انجام بگیرد.

تعمیر شکستگی ال سی دی گوشی سامسونگ

تعمیر هارد گوشی سامسونگ

در گذشته اگر هارد گوشی شما دچار آسیب‌دیدگی می‌شد روشی برای تعمیر آن وجود نداشت اما اکنون این مشکل در یک مرکز تعمیر با وجود متخصصان مجرب امکان‌پذیر شده است.

برای رفع مشکل خرابی هارد می‌بایست ابتدا شدت آسیب‌دیدگی مشخص شود چون مشکل خرابی هارد در دو روش قابل حل است؛ اگر خیلی شدت آسیب‌دیدگی زیاد باشد نیاز به تعویض هارد است و در غیر این صورت با تعمیر هارد نیز مشکل حل می‌شود. تشخیص این پروسه نیاز به بررسی و نظر متخصص در امر تعمیرات در یک مرکز معتبر می‌باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ - هارد گوشی

تعمیرات باتری موبایل سامسونگ

مشکل شارژ نشدن باتری گوشی ممکن است علت‌های مختلفی داشته باشد، از بارزترین آن شکستگی سوکت شارژ گوشی و یا آی سی شارژ است. وقتی این مشکل برای گوشی سامسونگ شما رخ داد، ابتدا سالم بودن کابل را چک کنید اگر کابل سالم بود آداپتور را تعویض کنید، اگر همچنان مشکل شما حل نشد، گوشی خود را به آکاموند ارسال کنید تا متخصصان ما بعد از بررسی‌های دقیق، مشکل گوشی سامسونگ شما را تشخیص داده و تعویض یا تعمیر باتری گوشی شما را انجام دهد.

تعمیر گوشی سامسونگ - باتری

تعمیرات دوربین گوشی سامسونگ

سال‌های زیادی است که استفاده از دوربین گوشی‌های هوشمند بین مردم عادی رواج پیدا کرده و کاربران زیادی هستند که از این دوربین‌ها به جای دوربین‌های عکاسی هم استفاده می‌کنند. با افزایش کیفیت تصاویر این دوربین‌ها وابستگی افراد به آن‌ها نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. دوربین قطعه‌ای از سخت افزار گوشی است که به دلیل محل قرارگیری خود در معرض خطراتی همچون شکستگی لنز، ترک برداشتن، تماس با آب و … قرار دارد. همچنین برخی مشکلات نرم‌افزاری هستند که می‌توانند به دوربین گوشی شما آسیب برسانند؛ این آسیب‌ها می‌توانند بسیار جزئی باشند یا به حدی برسند که دوربین گوشی شما را برای همیشه از کار بیندازند. این نکته را حتماً به یاد داشته باشید که تشخیص مشکل و تعمیر دوربین گوشی‌های سامسونگ کار حساسی است و باید توسط یک تعمیرکار متخصص صورت گیرد.

سامسونگ یکی از برندهایی است که معمولاً باکیفیت‌ترین دوربین‌ها را برای گوشی‌های خود به کار می‌برد. اگر یکی از مشکلاتی که به آن‌ها اشاره کردیم، برای دوربین گوشی سامسونگ شما پیش آمده است، باید فوراً نسبت به تعمیر دوربین گوشی خود اقدام کنید. واحد تعمیرات موبایل سامسونگ آکاموند تعمیر دوربین این گوشی‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به انجام می‌رساند. اگر با این مشکل مواجه هستید، همین الان از طریق دکمه “ثبت سفارش”، نوبت خود را به صورت رایگان ثبت کنید!

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

تاچ گوشی به قطعه‌ای از دستگاه تلفن همراه گفته می‌شود که حرارت انگشتان شما را تشخیص می‌دهد و از این طریق دستورهای مختلف را برای سخت‌افزارهای مربوط (همچون پردازنده) ارسال می‌کند؛ به عبارتی می‌توان گفت تاچ، پل واسط کاربر و رابط کاربری گوشی محسوب می‌شود.

طبیعی است که در صورت ترک برداشتن، شکسته شدن و در حالت کلی خراب شدن این قطعه با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. از جمله عواملی که می‌توانند باعث خرابی تاچ گوشی شوند، می‌توانیم به افتادن اجسام سنگین روی صفحه نمایش، پرت شدن گوشی از بلندی و تماس با مایعات برای مدت طولانی اشاره کنیم.

تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

تعمیرات نرم‌افزاری گوشی سامسونگ

معمولاً مشکلات نرم‌افزاری به وسیله یک آپدیت و یا باگ در گوشی رخ می‌دهد و برای رفع آن نیاز به قطعات خاصی نیست. نرم‌افزارهای گوشی‌های هوشمند، امروزه نیازهای متعددی را از کاربر برطرف می‌کنند. همین کاربرد زیاد گاهی منجر به ایجاد اختلالاتی می‌شود که لزوماً گوشی نیاز به تعمیرات پیدا می‌کند. ویژگی‌های مهم در زمینه تعمیرات نرم‌افزاری موبایل سامسونگ استفاده از فایل‌های رسمی و آپدیت شده است. به دلیل اهمیت و حساسیت بالای نرم‌افزارها و تاثیر آن‌ها بر روی گوشی‌های موبایل، هنگام بروز اختلال از سپردن آن به مراکز نامعتبر جداً خودداری کنید.

مشکل پایین بودن سرعت عملکرد برنامه‌ها

رایج‌ترین مشکل نرم‌افزاری که در همه نوع از گوشی‌های سامسونگ دیده شده، پایین آمدن سرعت عملکرد برنامه‌ها است. این مشکل ممکن است بنا به دلایل زیادی مثل پرشدن حافظه گوشی رخ بدهد. شما ابتدا می‌توانید با استفاده از موارد زیر اقدام به حل مشکل گوشی خود بپردازید ولی اگر این موارد کمکی به حل مشکل شما نکرد در آن زمان گوشی می‌بایست توسط یک متخصص رفع مشکل شود.

تعمیر گوشی سامسونگ - پایین بودن سرعت برنامه ها

پاک ‌سازی حافظه cache

پاک کردن cache برنامه‌ها به افزایش حافظه و در نتیجه افزایش سرعت گوشی کمک می‌کند. برای این منظور وارد تنظیمات گوشی خود شوید و گزینه‌ی Storage را انتخاب کنید. در این بخش به دنبال Cached data بگردید و آنرا لمس کنید.

بررسی ظرفیت حافظه گوشیSamsung

معمولاً زمانی که ظرفیت حافظه گوشی پر شود، سرعت عملکرد برنامه‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند. این مشکل در اثر گذشت زمان و به خاطر افزایش تعداد اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و فایل‌های عکس و فیلم در گوشی سامسونگ به وجود می‌آید. شما می‌توانید در جهت رفع این مشکل طبق مراحل زیر اقدام کنید.

  • ابتدا صفحه برنامه‌های خود را باز کرده و بر روی آیکن setting یا تنظیمات کلیک کنید.
  • در مرحله دوم منو Device Maintenance را انتخاب کنید. این قسمت به شما امکان نظارت بر باتری، حافظه، رم و سیستم امنیتی دستگاه را می‌دهد. سپس منو Storage را انتخاب کنید.
  • در قسمت بالای این صفحه می‌توانید مقدار حافظه مصرف شده و حافظه باقی‌مانده را مشاهده کرده و با زدن Clean now حافظه داخلی گوشی خود را بهینه کنید. شما می‌توانید در قسمت پایین صفحه، فایل‌هایی همچون: Application، Document، Audio، Video و Image را همراه با حجم‌هایی که اشغال کرده‌اند، مشاهده کنید. با حذف فایل‌های اضافی، بازی‌ها و اپلیکیشن‌های غیر ضروری که حجم زیادی را اشغال کرده‌اند، می‌توانید ظرفیت حافظه گوشی سامسونگ خود را خالی کنید.
  • آپدیت‌های برنامه‌های گوشی را بررسی کنید و اگر برنامه‌ای نیاز به آپدیت داشت آن را به‌روزرسانی کنید.
  • دستگاه‌های اندرویدی دارای یکسری برنامه‌هایی می‌باشد که معمولاً شما نیازی به وجود آن‌ها ندارید، ولی وجود این آپ‌ها باعث مصرف فضای ذخیره‌سازی و کندشدن سرعت سیستم عامل می‌شود. اصطلاحاً به این آپ‌ها Bloatware یا بیخودافزار گفته می‌شود. شما با حذف این بیخودافزارها می‌توانید سرعت عملکرد گوشی سامسونگ خود را افزایش دهید. نکته قابل ملاحظه اینجاست که این برنامه‌ها معمولاً به روش‌های عادی قابل حذف شدن نیستند و بهترین راه‌حل برای آن روت‌کردن گوشی می‌باشد.

دیگر خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ در آکاموند

شرکت اکاموند علاوه بر این مواردی که نام برده شد یکسری خدمات تعمیری همچون موارد زیر نیز به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد.

  • تعمیر و تعویض گلس گوشی سامسونگ
  • تعمیر دوربین
  • تعویض EMMC گوشی
  • ترمیم بوت موبایل
  • تعویض بیس باند
  • رفع ایراد شناسایی نشدن شبکه
  • مشکل عدم خواندن سیم‌کارت
  • شوک‌دادن باتری موبایل
  • تست تغذیه قطعات گوشی
  • تست افت ولتاژ
  • برطرف‌کردن مشکل هنگ و ریست گوشی
  • تعمیر ویبره، بلوتوث و تعویض آی سی آنتن
خدمات دیگر تعمیر گوشی سامسونگ آکاموند

هزینه تعمیر گوشی سامسونگ

هیچ شرکت و یا متخصصی نمی‌تواند نرخی معین برای هزینه تعمیر گوشی سامسونگ مشخص کند. چرا که فقط در مرحله عیب‌یابی است که میزان خرابی گوشی و هزینه تعمیر آن مشخص می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که این هزینه به عواملی چون میزان خرابی یا ضرب‌دیدگی گوشی سامسونگ، قطعه‌ای که دچار مشکل شده و زمانی که تکنسین برای تعمیر آن می‌گذارد، بستگی نسبی دارد.

بهترین کار برای تعمیر به‌صرفه گوشی سامسونگ، دریافت مشاوره از شخص تکنسین است. چرا که با بررسی متخصص آکاموند مشکل اصلی به درستی تشخیص داده خواهد شد. در ضمن به خاطر داشته باشید ثبت نوبت و دریافت مشاوره هیچ هزینه‌ای را برای شما در پی نخواهد داشت. این نکته را هم بدانید که در حین دریافت مشاوره رایگان و تخصصی، به صورت کامل از هزینه تعمیرات موبایل سامسونگ خود مطلع خواهید شد و در صورت تمایل کاملاً آگاهانه نسبت به تعمیر آن در مجموعه آکاموند اقدام خواهید کرد. به این ترتیب برای تعمیر یا تعویض قطعات گوشی خود یک انتخاب مطمئن و هوشمندانه خواهید داشت.

نحوه ثبت سفارش تعمیر گوشی سامسونگ در آکاموند

برای ثبت سفارش تعمیرات موبایل سامسونگ کافی است در همین صفحه روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید. سپس در صفحه بازشده فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید. کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و ضمن ارائه مشاوره رایگان، شما را برای مراجعه حضوری و بررسی تخصصی‌‌تر راهنمایی خواهند کرد. در مراجعه حضوری گوشی شما توسط تکنسین تعمیرکار از جوانب مختلف سخت افزاری و نرم افزاری بررسی خواهد شد و نسبت به وضعیت گوشی، پیشنهاد مناسب به شما ارائه داده خواهد شد. این پیشنهاد می‌تواند تعمیر قطعه، تعویض قطعه و یا حتی در برخی موارد تعویض گوشی موبایل باشد.

تشخیص و عیب‌یابی گوشی خراب یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیند خدمات تعمیر گوشی سامسونگ به شمار می‌رود. چرا که عیب‌یابی و تشخیص غلط ممکن است هزینه‌های شما را دوچندان کند. بنابر این بهترین کار این است که از همان ابتدای کار برای تعمیر گوشی خود به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید و یا تعمیر آن را به یک شرکت معتبر در این زمینه واگذار نمایید. در مرحله بعدی اگر از تکنسین بخواهید که تعمیرات موبایل سامسونگ را شروع کند، این فرایند آغاز خواهد شد. ممکن است خرابی یا مشکل گوشی شما صرفاً یک مورد نرم افزاری باشد. در این صورت احتمالاً لازم نیست برای تعمیر گوشی خود هزینه و زمان زیادی را صرف کنید. به احتمال زیاد با اقداماتی همچون آپدیت سیستم عامل، بازگردانی گوشی به تنظیمات کارخانه، ویروس‌کشی، اصلاح تنظیمات و… مشکل شما حل خواهد شد.

در صورتی که گوشی شما دچار یک مشکل سخت افزاری شده باشد، باید مشکل به‌وجودآمده را از دیدگاه سخت افزاری برطرف کرد. البته مشکلات سخت افزاری نیز در چندین سطح قرار می‌گیرند. گاهی اوقات این مشکلات جدی هستند و گاهی با تعویض یک قطعه ارزان‌قیمت رفع می‌شوند؛ در هر صورت، متخصصین آکاموند اقدام به تشخیص و حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شما خواهند کرد.

نکته پایانی

شما به عنوان دارنده یکی از مدل‌های گوشی‌ سامسونگ، اگر زمانی گوشی‌ شما دچار مشکل شد و نیاز به خدمات تعمیر داشت می‌توانید این کار را به متخصصان مجرب شرکت آکاموند، به‌عنوان مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ و حتی بسیاری از برندهای دیگر بسپارید، تا این افراد متخصص با داشتن دانش به‌روز در این زمینه و استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت گوشی سامسونگ آسیب‌دیده شما را به نحواحسن تعمیر کنند. برای تعمیر و خدمات پس از فروش سامسونگ با همکاران ما در تماس باشید.

فروشگاه آکاموند یک فروشگاه فعال و شناخته‌شده است که به‌صورت تخصصی در زمینه تعمیر موبایل فعالیت دارد و با استفاده از تکنسین‌های متخصص و قطعات باکیفیت و اورجینال، تعمیر انواع موبایل را به‌بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.به‌غیر‌از این، حتی هزینه‌ای که برای تعمیر موبایل سامسونگ پرداخت می‌کنید، نسبت به رقبا بسیار منصفانه ‌است و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل گوشی شما برطرف خواهد شد.

سوالات متداول

گوشی‌های سامسونگ به دلائل مختلفی دچار مشکلات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، خرابی برد، تاچ و ال‌سی‌دی می‌شوند. در بسیاری از موارد اگر مشکل سخت‌افزاری باشد، باید قطعات گوشی را عوض کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ خودتان را می‌توانید به افراد متخصص و باتجربه آکاموند بسپارید؛ این افراد با داشتن ابزارهای دقیق و با کمک قطعات باکیفیت و اورجینال می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.